Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

Daar zijn we weer met een winnaar

Het is weer tijd om de winnaar van de Stampin Challenges van de afgelopen twee weken bekend te maken.

Wat een feest is het voor ons om jullie werken te mogen bewonderen en ook door jullie geïnspireerd te worden! 

De winnaar van deze Stampin Challenges is gekozen door Random.org :

Yvon


Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
Je hebt 7 dagen om je prijs te claimen door HIER je gegevens heen te mailen.
Natuurlijk is onderstaande badge ook voor jou!


Ook is er deze keer weer een top 3 gekozen en dat was niet makkelijk hoor!
In willekeurige volgorde:

Marijke (de freubelmolletjes)
Marjo
Evelien

Deze badge mogen jullie op je blog plaatsen,


Over twee uurtjes zal de nieuwe challenge hier weer komen. We kijken uit naar jullie werk.

Groetjes
Het Stampin Challenges Team


2 opmerkingen:

  1. Wauw bedankt dames dat ik in de top 3 sta!! Ik ga de badge op mijn blog plaatsen!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig ben ik ene paar dagen niet echt online en zie ik dat ik gewonnen heb, onwijs bedankt. marion je hebt mail.

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen