Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Sketch Challenge

Hallo Allemaal,

Wat ontzettend leuk dat er al aardig wat dames hebben meegedaan met de eerste 
Stampin Challenges in Nederland!

De winnaar van de eerste challenge vind je HIER terug.

Natuurlijk horen er bij deze challenge ook een paar spelregels:


Niet teruglinken naar eerder geplaatst werk.
Link naar de directe post en niet alleen je blog of kaart.
Vermelding van deze uitdaging met link naar deze challenge in je blogpost.
De eerste 6 maanden is gebruik van Stampin`Up producten geen verplichting. Daarna is het gebruik van Stampin`Up! Producten de voorwaarde om voor een prijs in aanmerking te komen.
Maximaal 1 kaart per deelnemer.
Demonstratrices van Stampin`Up! mogen meedoen maar dingen niet mee voor de prijs.

Daarnaast de allerbelangrijkste regel:
HAVE FUN!!!!  HEB PLEZIER!!!!

Nu over naar de challenge,

De prijs wordt deze week gesponsord door Marion. Zij stelt een waardebon van € 20,-- ter beschikking bij haar te besteden aan Stampin`Up! producten.

De 2e challenge is deze keer een sketch:


De Sketch is gemaakt door Krista
 
 
En dit is wat Team B ermee heeft gemaakt!


Marion



Kim

Eefje


Rosalien

 
Krista


Tanja



Jolanda


 
Deze challenge loopt tot 28 december 2012 17:00
  
We zijn heel er benieuwd wat jullie gaan maken van de sketch!
 
 
Creatieve groetjes,
Stampin Challenges Team

 

9 opmerkingen:

  1. Jammer dat er nog geen mensen hebben meegedaan aan de challenge, maar ik wacht vol spanning af tot ik bij iemand kan reageren!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, mijn kaartje is af. Morgen alleen nog een foto maken. Het was wel een lastige scetch.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een lastige sketch, maar ik heb hem ook klaar ! sinds tijden weer even lekker gescrapt. 'k Heb helaas nog geen Stampin Up producten, maar binnenkort ga ik met Diana een dagje afstemmen, dan komt ze bij mij thuis een workshop geven !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is me nog gelukt een kaart te maken met mijn gewonnen stempels. Ik doe ook niet mee voor de prijs hoor, maar gewoon om de kaart even te laten zien. Jammer dat er zo weinig inzendingen zijn.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...super gaaf! Sinds pas heb ik ook kennis gemaakt met de Stampin up producten! Helemaal leuk! alleen nog weinig tijd om er iets leuks mee te freubelen....eerst even verhuizen, maar daarna zal ik er zeker mee aan de slag gaan, en hoop ik jullie blog vaker te bezoeken!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze Challenge al de hele week op mijn lijstje staan maar ik vind de sketch waanzinnig lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb mijn kaartje geplaatst..... ben het met de andere dames eens.... een ontzettend lastige sketch; dit verklaart wellicht het minimale aantal deelnemers....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, het is gelukt. Op de valreep heb ik toch nog een kaartje met de sketch kunnen maken. Het was in ieder geval een échte uitdaging ;-)
    Ik hoop dat de sketch nog voldoende te herkennen is in mijn uitwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat jullie toch nog hebben meegedaan. Zou jammer zijn als er helemaal niemand mee deed aan de challenge.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen