Pagina's

zaterdag 1 december 2012

HOERA... de eerste challenge!

Eindelijk........ het is zover... 

vandaag is de officiële start van het Eerste Nederlandse Stampin`Up! Challenge blog!

Als demonstratrices van Stampin`Up! zijn we natuurlijk helemaal dol op de producten en
gaat er geen dag voorbij dat we niet er mee bezig zijn. Voor velen is Stampin`Up! al een bekend 
merk en voor sommige mensen is het volkomen nieuw. 

Het doel van dit challenge blog is dat jullie inspiratie krijgen over wat je allemaal met de 
producten kunt maken. Of je nu een beginnende kaartmaakster, stempelaar of scrapper bent, met 
de inspirerende producten van Stampin`Up! vind je altijd iets wat bij je past om je inspiratie naar hogere niveau's te brengen.


Twee keer per maand zullen we een challenge hebben. We hebben twee designteams en ieder team zal 1 keer per maand de voorbeelden maken voor de challenge! Dus jullie krijgen een brede visie op wat je met Stampin`Up! allemaal kunt doen.

En om de eerste challenge zo toegankelijk mogelijk te maken hebben we een heel makkelijk thema gekozen.

Alles Mag !!!

Team A heeft zich heerlijk uitgeleefd!









En natuurlijk is er ook een prijs voor jullie!

Deze leuke stempelset van Stampin`Up! wordt jullie aangeboden door Mathilde van Team A.!

Nog even voor de duidelijkheid de spelregels:

·         Demonstratrices van Stampin`Up! mogen meedoen maar 
zijn uitgesloten van kans op een prijs.
·         Niet teruglinken naar eerder geplaatst werk.
·         Link je kaart alleen en niet je hele blog, 1 kaart per deelnemer.
·         Vermeldt de link van deze uitdaging in je blogpost
·         De eerste 6 maanden is gebruik van Stampin`Up producten 
geen verplichting. Daarna is het gebruik van Stampin`Up! producten de voorwaarde 
om voor een prijs in aanmerking te komen.

Deze challenge loopt tot 14 december 2012 17.00 uur.

Heel  veel plezier en we kijken uit naar jullie fantastische en inspirerende creaties.





11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je op MisterLinky You're Next klikt komt er een balkje tevoorschijn waar je jou linkje neer kan zetten. Wel graag een directe link van je kaart en niet van je blog plaatsen. Scheelt voor ons een hoop (zoek)werk. ;)
    Ik ben benieuwd naar je creatie. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb mijn kaartje geplaatst! spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb mijn kaart geplaatst, sta nu 2x op de lijst 1e is mijn blog, 2e ging goed en is alleen de kaart, Ik kreeg de eerste is nr.5 niet verwijderd.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kerst deurhanger geplaats hoop dat het allemaal werkt.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk dit challenge blog. Ben volger geworden en ga kijken of ik een kaart kan maken.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed nieuws Stampin up in Nederland en dan gelijk een challengeblog: super. Ik doe gelijk mee.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie voorbeelden zijn heel erg leuk. Ik doe graag mee aan deze challenge.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk de eerste Nederlandse Stampin' Up! Challenge blog. Ik doe mee :D

    BeantwoordenVerwijderen