Pagina's

zondag 11 november 2012

Aftellen naar 1e challenge

Het aftellen voor de eerste challenge is begonnen.... Wat is er hard gewerkt door de teamleden om dit blog tot stand te laten komen. 

Sinds 8 oktober van dit jaar is Stampin`Up! eindelijk verkrijgbaar in Nederland... en hoewel Stampin`Up! een heel bekend en groot merk is in heel de wereld willen we toch graag
dit geweldige merk in Nederland in de Spotlight zetten.

Dus hebben wij als onafhankelijke demonstratrices de hoofden bij elkaar gestoken en 
het Eerste Nederlandse Stampin'Up! challenge blog opgericht.


We begrijpen dat nog niet iedereen al iets van de mooie producten van Stampin`Up! in huis heeft en daarom maakt iedere deelnemer aan de challenge dan ook kans op de prijs die door 1 van de dames beschikbaar wordt gesteld!
Na 6 maanden gaan we de regels een beetje veranderen en maak je kans op een prijs als je producten van Stampin`Up! hebt gebruikt.

We hopen jullie deelname op 1 december te mogen begroeten.

Tot die tijd hopen we je bij 1 van ons op een workshop te mogen ontmoeten en begroeten.

Warme groetjes
Stampin`Up! Challenges Team


7 opmerkingen:

  1. Leuk idee zeg! Ik ben volger geworden hoor, ben benieuwd naar jullie eerste challenge. Ik hoop dat er heel veel mensen aan mee gaan doen. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor, ik ga komende week aan de slag met mijn bijdrage als Designteam-lid.

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, ik ga ook aan de slag met mijn bijdrage

    Gr.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben volger geworden en ben benieuwd wat de 1e challenge gaat worden.


    veel succes groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top ! Mijn eerste SU party met Eefje is al gepland !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik ben ook volger geworden.
    Succes, groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen